پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150722
قيمت شير برگشت
تاریخ انتشار : 1393/12/18 09:28:06
نمایش : 1633
سرانجام پس از دو هفته مبارزه برخي برندهاي صنايع لبني براي افزايش قيمت شير، قيمت اين محصول توسط بعضي از اين برندها با تذکر سازمان حمايت به قبل برگشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قيمت شير که در دو هفته اخير غيرقانوني و بدون مجوز توسط برخي از برندهاي صنايع لبني افزايش يافته بود سرانجام با يک هفته تأخير پس از تذکر سازمان حمايت به قيمت‌هاي قبل برگردانده شد.

براساس اين گزارش، برخي برندهاي توليدکننده مواد لبني در اقدامي خودسرانه قيمت برخي انواع محصولات لبني از جمله شير کم‌چرب و بستني را افزايش داده بودند که اين امر با واکنش سازمان حمايت مواجه شد، به طوري که اين سازمان به صنايع توليدکننده شير و مواد لبني تذکر داده بود تا قبل از هرگونه برخورد قانوني قيمت محصولات‌شان را به قيمت قبل برگردانند.

اگرچه طبق تذکر سازمان حمايت اين توليدکنندگان متخلف بايد شنبه هفته گذشته يعني ۹ اسفندماه قيمت محصولات‌شان را کاهش مي‌دادند اما پس از يک هفته تأخير سرانجام اقدام به اين کار کردند.

 قيمت شير کم‌چرب توسط برندهاي متخلف توليدکننده محصولات لبني از ۲۲۰۰ تومان به ۲۴۰۰ تومان افزايش يافته بود که طي تذکر سازمان حمايت برخي برندها اين محصول را به قيمت قبل بازگرداندند.

اين گزارش مي‌افزايد، صنايع لبني علي‌رغم اجراي مصوبه تيرماه امسال دولت مبني بر خريد شير خام از دامداران به قيمت ۱۴۴۰ تومان دو بار شير را در سال جاري گران کردند و اقدام اخير آنها براي افزايش قيمت شير براي سومين‌بار صورت گرفته بود.

همچنين دولت براي حمايت از توليدکنندگان شيرخام طرح خريد تضميني آن را از دو ماه پيش در برخي استان‌هاي کشور آغاز کرد که به دنبال آن بيش از ۶۰ هزار تن شير خام توسط سازمان مرکزي تعاون روستايي در صورت برخورداري از شرايط استاندارد براي تبديل به پودر شيرخشک و خامه با قيمت ۱۴۴۰ تومان خريداري شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html